مشاوره استاندارد ایزو 14001

14001

مشاوره ایزو 14001

اجراو پیاده سازی استاندارد ISO14001 مدیریت زیست محیطی به منابع ، زمان و یک گروه مشاوره ایزو 14001نیاز دارد. اکثر سازمان ها به طور مداوم به دنبال راه هایی برای کاهش هزینه ها و بهبود فرایند های سازمان خود هستند. اجرای موفقیت آمیز یک سیستم مدیریت زیست محیطی سازگار با ISO 14001 می تواند سازمان شما را قادر سازد تا ریسک مربوط به عدم انطباق های احتمالی را شناسایی و از بروز حوادث زیست محیطی پرهزینه بکاهد یا جلوگیری نماید

سازمان ها و ذی نفعان بیشتر نگران شیوه های زیست محیطی شرکت هایی هستند که مواد ، قطعات یا زیر مجموعه های فرایند تولید خود را تأمین می کنند. ایجاد یک سیستم مدیریتی قوی و مؤثر برای مدیریت زیست محیطی ، راهی قدرتمند برای نشان دادن تعهد سازمان شما در مدیریت تأثیرات زیست محیطی شما است. این همچنین می تواند باعث تقویت وجه شما در بازار رقابتی، افزایش ارزش برند شما و بالقوه نمودن سهم بازار شما شود.

مزایای مشاوره ISO 14001

داشتن یک برنامه مستحکم برای توسعه و اجرای EMS همراه با مسیری کاملاً مشخص به سمت صدور گواهینامه می تواند زمان و هزینه مورد نظر را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. گروه مشاوران مدیرفا نه تنها به تدوین برنامه EMS شما کمک خواهد کرد ، بلکه تیم مشاوره ایزو 14001 ما به سازمان شما نیز کمک خواهد کرد تا به صورت مستمر و مفید استاندارد ایزو 14001 پیاده سازی کرده و در مسیر صدور گواهینامه خود بماند.

ایزو14001

در مدیرفا ، ما می دانیم که شرایط و نیازهای هر سازمان منحصر به فرد است. بنابراین ، خدمات مشاوره ایزو 14001 ما مطابق نیازهای خاص شما تنظیم می شود.. تیم ما بر اساس دانش به دست آمده از سالها تجربه در صدور گواهینامه ایزو در بسیاری از صنایع ، آموزش های مؤثری را برای کارمندان و  مدیریت شما ارائه خواهند نمود. مزایای مشاوره ISO 14001 شامل موارد زیر است:

کاهش زمان توسعه و اجرای EMS

مسیر سریعتر برای صدور گواهینامه

بهبود اثر بخشی در EMS

تحقق کلیه الزامات قانونی و نظارتی

توانایی بهبود در تنظیم و دستیابی به اهداف EMS

توسعه فرهنگ بهبود مستمر در سازمان شما

استفاده از بهترین روشها توسط کارشناسان ماهر که با تیم های شما کار می کنند و هدایت مدیریت را از طریق فرایند انجام می دهند ، می تواند به طور قابل توجهی اثربخشی سیستم مدیریت محیط زیست و توانایی تحقق اهداف سازمان را بهبود بخشد.

روش شناسی مشاوره ایزو 14001

گروه مشاوران مدیرفا از یک رویکرد سازمان یافته و منطقی برای توسعه و اجرای سیستم مدیریت زیست محیطی سازگار با ISO 14001: 2015 استفاده خواهد کرد. این رویکرد در تعریف دامنه پروژه ، تسهیل فعالیت های برنامه ریزی تولیدی ، تعیین مسئولیت ها و ارزیابی نتایج مؤثر است. نتیجه یک برنامه کارآمد برای توسعه و اجرای EMS می باشد که مطابق با  الزامات ISO 14001: 2015 خواهد بود. دستیابی به انطباق ISO 14001: 2015 از طریق یک سری مراحل برنامه ریزی شده انجام می شود:

برنامه کلی اجرایی و مدیریتی

ارزیابی و برنامه ریزی وجلسه شناخت EMS در سازمان

پیاده سازی الزامات و مستندات

آموزش و اجرا

بازنگری مدیریت و ممیزی داخلی

ارزیابی شرکت گواهینامه دهنده

ممیزی خارجی

اقدام اصلاحی و بهبود مستمر

ISO14001

نتیجه گیری:

مشاورین مدیرفا ارزیابی کاملی از سیستم مدیریت فعلی شما انجام داده و برای دستیابی به یک سیستم مدیریت بهینه محیط زیست ، برنامه عملی را طراحی می کنند. روشهای اجرا متناسب با اهداف منحصر به فرد سازمان شما تنظیم می شود. ما صرف نظر از مرحله فعلی آمادگی زیست محیطی با سیستم های مدیریتی که از قبل تأسیس شده اند کار می کنیم. ما از دوره ها و سمینارهای آموزشی استفاده می کنیم که برای ارائه آموزش درباره استاندارد ISO 14001 طراحی شده اند و به شما در اجرای استانداردها در هر سطح از عملکردهای سازمان کمک می کنند. پس از دستیابی به صدور گواهینامه ، ما می توانیم به شما در حفظ سیستم مدیریت محیط زیست خود کمک کنیم تا سازمان شما بتواند به طور مؤثر نسبت به انتظارات و مقررات مداوم در حال تحول عملکرد محیطی واکنش نشان دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *